Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

ΤΡΟΛΑΡΕΙ Ο ΤΟΣΚΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ!







Εξηγήσεις για τη χρήση χημικών απέναντι στους συνταξιούχους έδωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας. Όπως είπε «και εγώ συνταξιούχος είμαι και μη νομίζετε ότι δεν συμμεριζόμαστε τα αιτήματα αυτών των ανθρώπων. Η οργή αυτών των ανθρώπων είναι δίκαιη. Οι διαδηλωτές πρέπει να διαδηλώνουν».
«Ήταν μια πολύ δύσκολη κατάσταση» σημείωσε, μιλώντας στον Realfm και εξήγησε: «Ήταν γύρω στους 1.200 διαδηλωτές, συνταξιούχοι, οι οποίοι διαμαρτύρονταν οι άνθρωποι για το δίκαιο τους, για τα προβλήματά τους. Ήταν τρεις σειρές αστυνομικών οι οποίες διασπάστηκαν, ήταν μια τελευταία σειρά με τα
λεωφορεία τα οποία είδατε πως ταρακουνήθηκαν με κίνδυνο να ανατραπεί το ένα από αυτά και να σπάσει ο κλοιός. Εκεί δόθηκε από τον τοπικό διοικητή η εντολή χρήσης δακρυγόνων. Γίνεται διοικητική εξέταση. Από εκεί και πέρα εγώ ανέλαβα την πολιτική ευθύνη, όπως είμαι για όλα υπεύθυνος και για ό,τι συμβαίνει στο υπουργείο, και για τα καλά και για τα κακά και αυτό είναι κλασική αρχή. Σε αυτήν έχω μάθει πόσα χρόνια ήμουν διοικητής στον στρατό. Και νομίζω αυτό ισχύει για όλους τους υπουργούς…»
Μάλιστα ο κ. Τόσκας είπε: «Δεν έπρεπε να γίνει χρήση δακρυγόνων. Ήταν ίσως υπερβολική η χρήση αυτή. Γίνεται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Βέβαια και η ώθηση, που προσπάθησαν με ώθηση να τους αντιμετωπίσουν τους ανθρώπους αυτούς, δεν μπόρεσαν. Δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να γίνει χρήση δακρυγόνων απέναντι στους συνταξιούχους και σε αυτό είμαι ξεκάθαρος».
Κληθείς να απαντήσει στη δήλωση του αντιπροέδρου της Βουλής Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος είπε ότι «όποιος αναλαμβάνει την ευθύνη, υποβάλλει και την παραίτησή του, ο ίδιος υπογράμμισε: «Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τους υπουργούς των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, πόσα δακρυγόνα έπεφταν την εποχή τη δική τους; Γιατί έχω μαζί μου τα στατιστικά στοιχεία, τα οποία μιλάνε για γύρω στα 300 φέτος και 4.000 την εποχή τη δική τους…»
Στην επισήμανση ότι δεν είναι καλά ούτε τα «δεξιά» ούτε τα «αριστερά» δακρυγόνα, ο κ. Τόσκας ανέφερε: «Ούτε ένα είναι καλό. Γι’ αυτό πήραμε και αυτή την απόφαση για να μη γίνει άλλη φορά χρήση δακρυγόνων απέναντι σε εργαζόμενους ή συνταξιούχους με ό,τι κινδύνους -αν θέλετε- αυτό περικλείει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου