Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Λαπαβίτσας: Πήγαμε ανέτοιμοι στην διαπραγμάτευση! Να μου πουν πως θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης!


Λαπαβίτσας: Πήγαμε ανέτοιμοι στην διαπραγμάτευση! Να μου πουν πως θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης!
 
Όταν ρωτήθηκε αν είναι καλή η συμφωνία είπε:
«Το θέμα μας είναι οτι στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται με τον τρόπο του παζαριού. Αυτή η νοοτροπία δεν είναι η σωστή. Δεν είναι αυτή η αντιμετώπιση. Η συμφωνία αυτή μου γεννά ανησυχίες βαθιές. Εμείς που εκλεγήκαμε με τον ΣΥΡΙΖΑ είπαμε ότι έχουμε ένα πρόγραμμα. Τις περίφημες εξαγγελίες της Θεσσαλονίκης που συνάρπασαν μεγάλα κομμάτια του λαού. Θέλω συζήτηση και πληροφόρηση για να μάθω πως θα υλοποιήσουμε το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης».

Και συνέχισε:


«Φοβάμαι ότι θα τεθεί εν αμφιβόλω η χρηματοδότηση. Τα 3 δισ είναι στα χέρια της Φρανκφούρτης. Η κυβέρνηση η δική μας ποντάρει στο να μαζέψει έσοδα από την φοροδιαφυγή και στην βάση αυτών των χρημάτων να υλοποιήσει κομμάτια του προγράμματος. Όπως καταλαβαίνετε για να μαζέψεις τα λεφτά μπορεί να είναι απολύτως επιθυμητό αλλά και εξαιρετικά δύσκολο.  Η εποικοδομητική ασάφεια που εμπεριέχει η συμφωνία, δεν είναι πάντα καλή για τον αδύναμο».

Οταν ρωτήθηκε για την αντίδραση του Μανώλη Γλέζου ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι "βάφτισε το κρέας, ψάρι", είπε: «Δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι μπαίνουμε σε διαδικασία όπου θα ασκείται εποπτεία. Το λέει το κείμενο. Το ποιά μορφή θα πάρει η εποπτεία το λέει το κείμενο. Η εποπτεία δεν με βρίσκει σύμφωνο. Είναι δυνατόν; Θα είναι πηγή προβλημάτων το επόμενο διάστημα. Ο κ. Γλέζος υπερέβαλλε με αυτά που είπε. Εκφράστηκε με τρόπο συναισθηματικό. Πρέπει να είμαστε ψυχροί και αναλυτικοί».

Όταν ρωτήθηκε τελικά τι άλλαξε είπε:
«Κι εγώ θέλω να συζητηθούν όλα ανοικτά και να πάρω απαντήσεις. Είναι η ώρα να κάνουμε μια προσπάθεια εθνική. Δεν είναι ποδόσφαιρο εδώ. Θέλω να μάθω τι άλλαξε. Είναι υποχρέωση της κυβέρνησης και όλων όσων έχουν πάρει μέρος στην διαπραγμάτευση. Εχουμε ένα διάστημα 4 μηνών και ένα διάστημα μέχρι τον Απρίλιο. Πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση».

Στο ερώτημα αν θα καταψηφίσει την συμφωνία όταν έρθει στην Βουλή είπε:
«Εγώ θέλω να απαντηθούν οι ανησυχίες μου. Όταν θα φτάσουμε στην Βουλή θα δούμε τι θα γίνει. Οι ανησυχίες μου δεν είναι συναισθηματικές ούτε και παράλογες. Όταν φτάνει κανείς σε μια ρήξη κάνει μια προετοιμασία. Αν πας και σου βάλει ο άλλος το μαχαίρι στο λαιμό πρέπει να είσαι έτοιμος. Δεν ειμασταν έτοιμοι. Είναι πενταφάνερο. Οταν τέθηκε θέμα ρευστότητας βρεθήκαμε σε μια πολύ δυσκολη θεση. Δεν κομίζω κανένα νέο. Η δύσκολη θέση στην οποία βρεθήκαμε ήταν απολύτως προβλέψιμη. Εγω προσωπικά την προέβλεψα 100 φορές. Για την Παρασκευή (στο Eurogroup) εγώ πιστεύω ότι έπρεπε να είμαστε έτοιμοι για τον εκβιασμό που μας έκαναν. Δεν είμασταν έτοιμοι. Δεν ξέρω ακριβώς τι αλλά θέλω να μου πει κάποιος με λεπτομέρεια τι συμφώνησαν».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το πρόσωπο του Γιάνη Βαρουφάκη είπε:

«Δεν είναι δουλειά μου να κρίνω ανθρώπους που είναι στο ίδιο κόμμα και στην ίδια κυβέρνηση. Βρέθηκε σε πολύ δυσκολη θέση ο Βαρουφάκης. Αγοράσαμε χρόνο και έχουμε ένα διάστημα 4 μηνών για να περάσουμε από κόσκινο από τις Βρυξέλλες. Ο χρόνος αυτός θα είναι δύσκολος και η κοινωνία θα συνεχίσει να είναι υπο πίεση. Είναι απολύτως απαραίτητο να μην βρεθούμε ξανά προ ασφυκτικού διλήμματος».
 
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου