Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

ΕΓΡΑΨΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΑΛΙΑΓΑΣ: "Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ"!!!




Καλεσμένος σε πρωινή εκπομπή της Γαλλίας ήταν ο Νίκος Αλιάγας και ο παρουσιαστής αναφέρθηκε κατά την διάρκεια της συνέντευξής του στην Ελλάδα.
Η παρουσιάστρια της πρωινής εκπομπής μάλιστα τον καλωσόρισε στα ελληνικά.
Λίγο αργότερα ο Νίκος Αλιάγας είπε: «Η Ελλάδα είναι έννοια, είναι πνεύμα αλλά και φιλοσοφία. Μια φιλοσοφία απλή, είναι αναμνήσεις, οικογενειακές σχέσεις, είναι αφετηρία της ζωής και του θανάτου, είναι στοιχεία που κουβαλάω, που έμαθα από τους γονείς μου και από αυτούς που προϋπήρχαν, όλο αυτό το φάσμα των ανθρώπων που ζούσαν πριν από εμένα για να βρίσκομαι σήμερα εγώ εδώ. Εγώ γεννήθηκα εδώ (στη Γαλλία), οι γονείς μου ήρθαν τη δεκαετία του ’60 και η Γαλλία με αγάπησε σαν πραγματικό της παιδί. Δεν μου είπαν: “Είσαι Έλληνας δεν μπορείς να κάνεις καριέρα”. Πήγα σε λαϊκό σχολείο, η αποικοδόμηση είναι επίσης δυνατή αλλά πρέπει να κινείσαι σε δύο αισθήσεις».
Ο παρουσιαστής μίλησε ακόμα και την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου